banner
"Ми піклуємося про наших клієнтів, тому нам дуже важливо, коли Ви це відчуваєте. Ми хочемо щоб Вам було зручно і вигідно, робити покупки, з АВ метал груп. Тому для Вас, наші шановні партнери та друзі, ми розробили можливість отримати ще більше переваг."
"З повагою, "АВ метал груп"
Як стати учасником програми лояльності
loyalty
Здійсни покупку на суму від 3 000 грн на металобазах або в інтернет-магазині
loyalty
Заповни онлайн анкету на сайті компанії за посиланням
loyalty
Здійснюй покупки з АВ метал груп, накопичуй бонусні гривні, та заощаджуй на кожній покупці
Одна бонусна гривня = одна гривня
Як отримати більше бонусів ?
Кожен раз, при накопичені певної суми покупок, Ваш % бонусу зростає:
Накопичена сума покупок basket icon
  • від 3 000 грн.
  • від 50 000 грн.
  • від 200 000 грн.
  • Понад 500 000 грн.
Розмір бонусу та балів, що нараховуються bonus icon
  • 1% з кожного наступного чеку
  • 1,5% з кожного наступного чеку
  • 2% з кожного наступного чеку
  • 3% з кожного наступного чеку
last banner
Ваші переваги учасника програми лояльності:
slide 1 slide 2 slide 3 slide 4 slide 5
Питання-відповідь
Що таке програма лояльності?
Це нова довгострокова бонусна програма від «АВ метал груп». Участь у програмі дає вам можливість: накопичувати бонусні гривні за кожну покупку; використовувати бонусні гривні для розрахунку за товари на роздрібних складах (металобазах) Організатора Програми та Партнерів; отримувати вигідні пропозиції та привілеї.
Скільки діє програма лояльності?
Програма діє необмежений час і може бути припинена Організатором Програми. У цьому випадку учасники будуть повідомлені за 1 місяць до її завершення. Повідомлення про припинення програми буде розміщено на сайті програми або учасники будуть сповіщені яким-небудь іншим способом, встановленим Організатором Програми.
Де діє програма лояльності?
На всіх металобазах (складах) Організатора Програми та Партнерів. Перелік усіх металобаз (складів), на яких діє Програма, визначається у чинних правилах програми (посилання).
Як стати участником програми?
Для того, щоб стати Учасником Програми, необхідно придбати на роздрібних складах (металобазах), на яких діє Програма, будь-який товар на загальну суму понад 3 000,00 грн. та заповнити Анкету Учасника (посилання). Программа діє тільки для фізичних осіб.
Навіщо заповнювати анкету?
На підставі заповненої анкети, на ім'я відповідного Учасника відкривається бонусний рахунок в інформаційній системі Організатора.
Що таке бонусний рахунок?
Бонусний рахунок містить облікові та інформаційні дані про Учасника, зокрема щодо кількості нарахованих, накопичених та списаних бонусів, розмір % бонусу. Доступ до бонусного рахунку для накопичення та використання бонусів під час розрахунку за товар, здійснюється за номером мобільного телефону, що вказується Учасником під час заповнення Анкети, та до якого прив'язується обліковий запис (бонусний рахунок) відповідного Учасника.
Збільшення розміру % бонуса Учасника програми лояльності?
Згідно умов програми, % бонусу, можливо збільшити за рахунок накопичування суми придбаних товарів, на протязі дії програми лояльності. Кожен раз при накопичені певної суми покупок, здійснених на металобазах (складах) Організатора Програми та Партнерів, % бонуса Учасника програми, збільшується:
Сума покупок Розмір бонусу що нараховуються
3 000,00 грн. - 50 000,00 грн. 1 % від вартості придбаних товарів
50 000,00 грн. - 200 000,00 грн. 1,5 % від вартості придбаних товарів
200 000,00 грн. - 500 000,00 грн. 2 % від вартості придбаних товарів
Понад 500 000,00 грн. 3 % від вартості придбаних товарів
Активація бонусного рахунка?
Одразу після оформлення Анкети та внесення даних про покупця до інформаційної системи Програми, Учасник отримує можливість накопичувати бонуси за покупки. Списання бонусів набирає чинності після перевірки Анкети Учасника операторами, контакт-центру, Організатора програми.
Що таке особистий кабінет і для чого він потрібен?
Особистий кабінет – це спеціальний розділ сайту, доступний тільки для учасників програми лояльності. В своєму особистому кабінеті ви можете отримати персональні пропозиції та інформацію про стан свого бонусного рахунку, подивитися історію покупок.
Чи можу я змінити дані, зазначені в моїй анкеті?
Так, ви можете змінювати свої анкетні дані. Учасник має право змінити номер телефону або інші персональні дані, вказані в Анкеті, шляхом направлення Організатору письмової заяви, передавши її представнику Організатора (Партнера) на одному зі складів (металобаз), на яких діє Програма, або шляхом зміни даних в Особистому кабінеті.
Чи захищені мої особисті дані?
Так, всі дані захищені відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
Що таке бонуси?
Це винагорода за те, що ви робите покупки на роздрібних складах (металобазах) мережі «АВ метал груп». Один бонус дорівнює одній гривні.
Як отримувати бонусні гривні?
Для нарахування бонусів під час здійснення покупки на металобазі Організатора (Партнера) Учасник повинен назвати номер телефону, до якого прив'язано його особистий бонусний рахунок, та заявити про необхідність нарахування бонусів.Бонуси нараховуються Учаснику пропорційно вартості товару, придбаного ним на складах (металобазах), на яких діє Програма, в розмірі дійсного процента накопичування, на бонусному рахунку, Участника:
Як отримати більше бонусних гривень?
Брати участь в спеціальних пропозиціях та акціях програми лояльності.
Як дізнатися, які пропозиції та акції пропонуються для учасників програми?
Перелік всіх доступних пропозицій ви можете дізнатися за телефоном контакт-центра: 0-800-30-33-70 (усі дзвінки за вказаним номером зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України є безкоштовними), а також на сайті компанії avmg.ua і на всіх роздрібних складах (металобазах) мережі «АВ метал груп».
Як дізнатися, скільки в мене бонусів?
Інформацію про стан бонусного рахунку Учасник може перевірити на касі відповідної металобази (складу) під час здійснення покупок, побачити у розрахунковому документі на придбаний товар, в Особистому кабінеті на сайті Програми або звернувшись до контакт-центру за номером 0-800-30-33-70.
Як розраховуватися бонусними гривнями?
Учасник Програми під час здійснення покупки товарів має право на використання накопичених бонусів шляхом отримання знижки. При цьому, отримана за рахунок використання бонусів знижка не може складати більше 50 % від вартості товару, що реалізується Учаснику, якщо інше не буде передбачено Організатором (зокрема, в межах проведення певних акцій).
Чи можуть бонусні гривні бути анульовані?
В тому разі, якщо протягом 180 календарних днів, рахуючи з дати останньої операції з бонусами (нарахування, списання), буде відсутня будь-яка активність на бонусному рахунку, усі накопичені Учасником бонуси анулюються.
Якщо мені не нарахували або не правильно списали бонусні гривні?
Для вирішення питань щодо неправильного нарахування або списання бонусів, Учасник повинен надати Організатору (Партнеру) розрахункові документи, згідно до яких було здійснено придбання товарів. При відсутності розрахункових документів, претензії щодо неправильного нарахування\списання бонусів не приймаються.
Як нараховуються бонуси у випадку повернення/обміну придбаного товару?
- бонуси, які було зараховано при купівлі товару, який повертається, будуть анульовані;
- бонуси, які було використано при купівлі товару, який повертається, будуть відновлені.